Z życia blogera modowego – jak się reklamować?

Z życia blogera modowego – jak się reklamować?

Pisanie blogów modowych przeszło ostatnio ze sfery hobby i zajęcia na nudne wieczory do kategorii zarabiania na życie. Pisząc wzięty blog o dużej ilości odsłon można się wybić. Jednak ważna jest pomysłowość, wytrwałość i spora wiedza o tym co, potocznie mówiąc, aktualnie w trawie piszczy.

nadruk na koszulkachFashion marketing to niełatwa dziedzina. Panuje tutaj duża konkurencja, a stworzenie własnej, zupełnie niepowtarzalnej marki staje się stale coraz trudniejsze. W dodatku czytelnicy nie zadowalają się zwykle byle czym. Bloger lub blogerka modowa musi trzymać rękę na pulsie, żeby donosić swoim czytelnikom o nowościach, zanim zrobią to inne blogi. Zwłaszcza w okresie, gdy dopiero zaczyna budować swoje grono odbiorców i po prostu ryzykuje utratą zainteresowania ludzi, gdy treści zamieszczane na blogu nie będą zbyt nowatorskie. Warto także pokazać swój własny styl i gust – tylko najciekawsze osobowości znajdą swoje miejsce na Showroom. W końcu należy także mieć świadomość, że ludzi interesujących się modą jest mnóstwo.

Dlatego blog, jeśli na poważnie myśli się o uczynieniu blogowania swoją pracą, musi być przemyślany i spójny. Można wybrać jakiś temat przewodni, cokolwiek, co ludziom automatycznie będzie kojarzyło się z naszą marką. Potrzebne będzie logo, chwytliwa nazwa, którą łatwo się zapamiętuje, i coś bardzo charakterystycznego w wyglądzie blogerki lub blogera, co będzie można od razy przywołać w skojarzeniu z nazwą strony. Także zbieranie czytelników to wyczerpująca część procedury, którą jest fashion PR. Trzeba pojawiać się na najnowszych, znanych i najpowszechniej używanych portalach społecznościowych i wytrwale reklamować swojego bloga przed coraz szerszą publicznością. Ostrożnie jednak z rozpoczynaniem kariery skandalem. Wprawdzie jest to jakiś sposób na szybkie i skuteczne skupienie na sobie uwagi opinii publicznej, jednak istnieje ryzyko, że nie zostanie to łatwo wybaczone.

Close Menu