Reklama zewnętrzna sprawdza się, jeśli nie mamy określonego targetu dla usług firmy i chcemy dotrzeć do wszystkich – wówczas zyskujemy pewność, że o naszym przedsiębiorstwie usłyszy zarówno nastolatek, jak i starsza kobieta – a więc każdy zainteresowany będzie mógł zapoznać się z naszą ofertą.
Reklamy na samochód to dobry wybór
Warto więc, decydując się na reklamę zewnętrzną, pomyśleć nie tylko o billboardach oraz plakatach, ale też o innych możliwościach. Dobrym wyborem mogą być reklamy na samochód. Dzięki nim możemy dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów – „jeżdżąca reklama” będzie pojawiać się przecież w różnych zakątkach miasta, w zależności od tego, gdzie akurat się udajemy. Reklamujemy się więc nawet wtedy, kiedy udajemy się do supermarketu po zakupy i zostawiamy samochód na sklepowym parkingu. Reklamy na samochód sprawdzają się więc znakomicie, jeśli dużo podróżujemy. Jak wykonywana jest taka reklama? To proste – używa się do tego specjalnych folii, które nie mają negatywnego wpływu na lakier samochodu, a także są odporne na działanie czynników atmosferycznych oraz na uszkodzenia mechaniczne. Reklamy na samochód są trwałe, dlatego stanowią dobry wybór.
Folie, które sprawdzają się na samochodach, to między innymi folie wylewane, odblaskowe, magnetyczne, carbonowe oraz perforowane. Reklamy na samochód z folii carbon odznacza się wyjątkową odpornością na ścieranie. Może być czyszczona chemicznie, gdyż detergenty nie mają na nią negatywnego wpływu. Zaletą jest też jej wodoodporność. Carbon to folia samoprzylepna – aby umieścić ją na samochodzie, wystarczy ją podgrzać. To sprawia, że jej aplikacja jest naprawdę prosta. Jeżeli zdecydujemy się na inną folię – odblaskową – wówczas zyskujemy dodatkową zaletę: nasza reklama będzie widoczna dla innych uczestników ruchu nie tylko w dzień, ale i w nocy. Z kolei jeśli chcielibyśmy umieścić grafikę reklamową na samochodzie tylko na krótki czas – powinniśmy zastosować folię magnetyczną. Taką reklamę można ściągać z pojazdu i umieszczać na innych powierzchniach metalowych. Niezależnie od wybranej folii, przed jej aplikacją karoseria pojazdu musi być odpowiednio przygotowana – podstawą jest jej oczyszczenie. Wszelkie zanieczyszczenia, odpryski lakieru oraz ślady rdzy uniemożliwiają położenie folii – dawałoby to bowiem nieestetyczny wygląd.
A zależy nam przecież na tym, aby reklamy na samochód przyciągały wzrok w pozytywnym sensie. Pamiętajmy więc o właściwym przygotowaniu auta. Jeżeli zaś nie chcemy umieszczać grafiki reklamowej na karoserii – wybierzmy folię perforowaną, którą umieszcza się na szybach.