Jak wypromować dobrą kawę?

Jak wypromować dobrą kawę?

Na rynku jest wiele rodzajów kaw. Najpopularniejsze są te rozpuszczalne, które wystarczy zalać wodą by cieszyć się ich smakiem i aromatem. Dostępne są też kawy fusiaste, o mocniejszym aromacie. Do ekspresów kawowych pasują zarówno kawy w ziarnach, które są mielone na bieżąco, jak i specjalne kapsułki z gotowymi mieszankami np. latte, czy kawą karmelową.

Kawa dobrej jakości

zestawy prezentowe z kawąNie da się ukryć, że jest też wielu producentów kaw, którzy co jakiś czas wprowadzają nowe produkty, robią promocje cenowe, a także starają się wyprzedzić konkurencję. Koneserzy kawy mają też swoje przyzwyczajenia, ulubione kawy, czy sposoby zaparzania. Jak zatem z sukcesem wprowadzić nową kawę na rynek? Jak przebić konkurentów by wypromować swój produkt? Z pewnością jest wiele opcji. Może to być kawa o takim smaku jakiej nie ma nikt inny, czy najtańsza kawa na rynku. Cena ma duże znaczenie dla wielu klientów. Co w przypadku kawy która jest po prostu o wiele lepsza niż inne, ale nie wyróżnia się dodatkami czy ceną? Wtedy warto sięgnąć po promocyjne zestawy prezentowe z kawą. Jak one wyglądają i co wchodzi w ich skład? Jak wiadomo, każdy klient kocha promocje. Jeśli zobaczy nową kawę w doskonałej cenie to na pewno chętnie ją wypróbuje. Oczywiście im lepsza cena tym bardziej zachęcająca. Promocyjny zestaw może też składać się z kilku kaw np. znanej już wersji kawy i tej nowej, którą chcemy wypromować.

zestawy prezentowe z kawąCo więcej, nowa kawa nie musi być w pełnowymiarowym opakowaniu, a być po prostu gratisem np. pojedynczą saszetką czy miniaturową paczką. Wtedy producent nie poniesie wysokich kosztów, a jednocześnie klienc będzie mógł skosztować nowej kawy. Warto zadbać o to, by opakowanie promocyjne się wyróżniało. Można oczywiście dodać do niego wstążeczkę czy nadruk ,,Promocja” albo ,,Nowy smak”. Wtedy klient nie będzie miał wątpliwości, że ma do czynienia z nowym produktem. Zestawy można sprzedawać normalnie w sklepie, sprawdzą się jednak świetnie w przypadku stoisk degustacyjnych. Wtedy klient może posmakować nowej kawy i w ramach promocji kupić ją w doskonałej cenie. Dzięki temu nie kupuje kota w worku ani nie zrezygnuje z zakupu bo nie chce kupować wielkiego opakowania czegoś, co może się mu nie spodobać. Kończąc rozważania, warto jest inwestować w promocyjne zestawy kawowe.

Samo słowo ,,promocyjny” używane jest zarówno w kontekście obniżki ceny, jak i reklamy danego produktu. Dobrze przygotowany zestaw z pewnością przyciągnie wzrok konsumenta, który z chęcią wypróbuje daną rzecz. Trzeba tylko dobrze zaplanować całą akcję promocyjną.

Zobacz także https://szlachetnysmak.pl/